vrijdag 16 oktober 2009

prijs/kwaliteit verhouding is zeker goed!!

FOREVER heeft me de kans gegeven te delen in een fantastisch bedrijf met geweldige producten over de hele wereld. ik ben financiëel onafhankelijk en heb een betere gezondheid.

Wanneer je serieus bent over je gezondheid en controle wil hebben over je eigen inkomen dan geeft FOREVER je de perfecte mogelijkheid

door mijn lichamelijke beperkingen kan ik geen thuisparty’s geven. in eerste instantie heb ik mij ingeschreven door de geweldige werking die de Aloë Vera heeft op mijn gezondheid. Dankzij de mogelijkheid die de FLP biedt om een eigen website te beheren is het voor mij mogelijk om een klantenkring op te bouwen.

eigen tijd, eigen inzet, eigen inkomen

baas en werknemer in eigen tijd, wát wil je nog meer


nu bijna een jaar na mijn introductie met Forever Living Products kan ik met een gerust hart zeggen

JA... de producten die ze verkopen zijn stuk voor stuk goed!!!!

het afgelopen jaar heb ik mij voornamelijk gericht op de producten en hun werking..

voor- én nadelen

een grotere sinicus als mij zul je op gebeid van persoonlijke verzorging zul je niet snel vinden, maar zelfs ik ben overstag

Niet dat ik nu wél heel erg zorgvuldig mijn huid verzorg.. elk rimpeltje tel en wat doet de gemiddelde vrouw nog meer..

nee, ik gebruik en zie resultaat... ik zie er gezond uit... ondanks dat ik chronisch ziek ben

mijn huid glanst en straalt.. en dat weerspiegeld zich.

ik heb nog dezelde leefstijl als een jaar geleden, op de slok Aloë drink op de nuchtere maag na

en als ik mij douche gebruik ik de Aloë Soap

na de zonnebank gebruik ik de Aloë Spray, met een beetje Proplis

en mijn tanden poets ik met Aloë Tandpasta

Ik gebruik de Aloë Shampoo en heb eindelijk mooi en verzorgt haar...zonder allemaal extra's

dus ja, ik gebruik gewoon de Aloë Producten voor de dagelijkse verzorging en het resultaat is duidelijk zichtbaar

ik wil nooit meer anders, geen gezoek meer.. ik ben helemaal tevreden

zijn er dan helemaal geen nadelen??? vast wel

de aanschaf prijs is hoger dan de genmiddelde winkelprijs...

maar daar staat tegenover dat de Aloë zeer zuinig in gebruik is met een zeer goed resultaat

prijs/ kwaliteit staat zeker in een goede verhouding

en een beetje rondkijken bij concurenten is ze zelfs niet eens duur!!!

andere nadelen ben ik nog niet tegengekomen... of je moet de verslaving meetellen

ik ben wel eens gestopt... en miste de Aloë meteen!!!!

droge huid, vermoeidheidsklachten, slechte darmwerking, vieze smaak in mijn mond

alles komt weer terug wat ik toch echt niet terug wíl hebben... tja, alles bij elkaar genomen is Aloë Vera van Forever HET middel om je heerlijk te voelen

http://letsdobiz.myflpbiz.com

Geen opmerkingen: