vrijdag 16 oktober 2009

Mijn verhaal met FOREVER begon toen ik op zoek was naar een zelfstandig inkomen.

Door lichamelijke beperkingen ben ik niet in staat om voor een baas te werken, maar altijd afhankelijk blijven van de overheid met al haar grillen is voor mij geen optie. Wanneer mij werd verteld over de mogelijkheden die de FLP mij bied op het creëren van een eigen inkomen heb ik meteen toegehapt. Doordat de inschrijving gratis is, de Aloë Vera mij lichamelijk een verbetering van kwaliteit van leven geeft en ik met de inschrijving ook nog een 30% korting krijg op de producten hoefde ik niet lang na te denken...en tot op heden heb ik nog geen moment spijt gehad


Hallo, ik ben Petra, 43 jaar en moeder van een dochter van 14

10 jaar heb ik een uitkering van de WAZ gehad, tot een arts mij goedkeurde... uiteindelijk wel afgekeurt voor werk in de bijstand beland. Financiëel geen uitzicht op verbetering, geen geld voor investeringen. maar dankzij het beleid van de FLP wél een kans op het creëren van een eigen inkomen. zónder dure investeringen, mét eigen werktijden, mét alle vrijheid die ik wil....

vanaf het moment van inschrijven heb ik mij verdiept hoe het mogelijk zou zijn om meer te halen uit de verkoop en het werven van nieuwe distributeurs. zónder mijn vrienden en familie lastig te vallen, zonder elke avond van huis te moeten om een informatie avond te geven, zonder zoveel inspanning te leveren met enkel een frustratie als antwoord.

en wat ik al dacht...het is mogelijk!

ik geef informatie..., op verzoek van de mensen zelf...

mijn klantenkring blijft zich uitbreiden

mijn klanten zijn tevreden gebruikers

en het belangrijkste? ik ben tevreden,

ik kan werken wanneer ik wil, wanneer ik dat lichamelijk kan opbrengen en hoef me bij niemand te verantwoorden

wat mij altijd onmogelijk had geleken gebeurt nu toch

op de vraag ’waarom zou ik me inschrijven als distributeur?’ kan ik alleen maar antwoorden

waarom niet? wat heb je te verliezen?

mij heeft het enkel een meerwaarde gegeven, ik heb er niets mee verloren

ik zie je graag als nieuwe distributeur in mijn lijst,

samen maken we ook jou biz tot een leuke biz....

http://letsdobiz.myflpbiz.com

Geen opmerkingen: