dinsdag 10 maart 2009

baas en werknemer in eigen tijd

10 jaar geleden werd ik afgekeurt voor werk
in 2005 weer goedgekeurt, ondanks dat dit medisch gezien niet mogelijk was
en in 2008 door de sociale dienst weer volledig afgekeurt

een vreemd , maar helaas herkenbaar verhaal

door deze vreemde dwalingen van medisch wel of niet arbeids geschikt zijn, ben ik echter wel gewezen op mijn afhankelijkheid van de Nederlandse wetgeving op dit gebied
en hierdoor op zoek gegaan naar werk dat ik zelfstandig kan doen, vanuit huis, zonder investeringen en zonder risico

dit heb ik gevonden door mij in te schrijven als distributeur bij een goedbekentstaand bedrijf met kwaliteits producten
dit bedrijf heeft voor mij producten die mij lichamelijk op de been houden, mijn energielevel hoger houdt en daarnaast de mogelijkheid geeft om een zelfstandig inkomen te creëren
ik hoef het huis niet uit, ik ben mijn eigen reclame en het kost mij geen cent

baas en werknemer in eigen tijd....

wat wil je nog meer

vraag geheel vrijblijvend meer info over product en/of de business

samen staan we sterk

Geen opmerkingen: