donderdag 20 november 2008

al zo lang bezig succes te krijgen met mijn netwerkbedrijf!

en nog steeds ben ik drukker met mensen te vertellen wáárom ze het moeten doen dan dat ik er écht een cent aan over houdt

om moedeloos van te worden

ik doe alles wat ze me bij mijn bedrijf zeggen dat ik moet doen

* ik geef thuis informatie avonden
* ik geef bij vrienden en bekenden informatie avonden
* mijn lijst met vrienden en bekenden is helemaal afgewerkt
* ik heb alle folders en promotie materialen in huis die er te krijgen zijn
* ik heb al zóveel uitnodigingen, eerste en tweede gesprekken gevoerd

en nog steeds leverd mijn business mij geen capitalen op

wat doe ik verkeerd!!!

nou, verkeerd doe je niets...laten we daar duidelijk over zijn
je inzet is geweldig!!! houden zo!!
maar hoe zit dat met de inzet van je vrienden en bekenden?
zijn ze net zo fanatiek?
hoe loopt hun zaak?
of hebben ze zich ingeschreven om jou te plezieren?

ligt hier misschien je probleem?



Geen opmerkingen: