maandag 20 oktober 2008

netwerkmarketer

netwerkmarketing.......ja,gewoon doen!!!!!!!!

tja...maar dan?
dat zal ik je vertellen;

na een aantal roerige jaren ben ik distributeur geworden, ik moest wel

je moest wel, zul je zeggen, ja, ik vind van wel..ik zal vertellen waarom

ik heb ernstige rugklachten, heb daarmee 10 jaar in de WAZ gezeten en om de één of andere reden willen ze me daar niet meer hebben en op straat gezet.

dus rest mij om mijn opgespaarde spaargeld aan te spreken voor leefgeld...ik kan je zeggen...er zijn leukere dingen te bedenken
dan blijkt dus dat geld echt kan vliegen....

tot het moment dat iemand mij vroeg om distributeur te worden van een kwalitatief zeer hoog aangeprezen product

tja, maar dan? ik ga geen huisparty's geven of aflopen....
dat hoeft ook niet, je kunt de producten gewoon zelf gebruiken met 30% korting en dan kun je altijd zelf nog beslissen wat je er verder mee doet
de producten die ik dan zou verkopen zijn namelijk erg goed voor de inwendige mens en zeker voor de klachten die ik heb
dus ik dacht...doe eens gek, ik hoef niets te betalen en zolang ik zelf de producten gebruik en bestel hoeft niemand er iets van te weten
dus ik ben er in mee gegaan met als enige reden dat als het product mij een kwalitatief beter leven geeft ik misschien wél in staat ben om te werken
onder het mom 'niet geschoten is altijd mis' ..

en ik ben helemaal overstag....niet van het distributeur zijn maar wel van het product!!!!!
ik voel me voor 60% fitter en prettiger, mijn reumatische klachten zijn veel minder!!!
tja en als de buitenwereld je daarop aanspreekt en merkt dat je zo opknapt willen ze het zelf ook proberen....dus ja!!! ik wil ook wel verkopen!!!
en er is geen verplichting om er iets mee te doen...het kán wel!!

en als ik ergens in ben geïntresseerd ga ik me er ook goed in verdiepen...de producten kunnen bij mij al niet meer stuk, ze zijn allemaal geweldig
maar waar kun je het allemaal voor gebruiken? wat zijn bijwerkingen hiervan? kan je het ongestraft gebruiken?
het product is ongelooflijk veelzijdig....voor de inwendige mens, de uitwendige mens, voor gezondheid, voor cosmetica en het allermooiste....ook zeer geschikt voor dieren

nu de zakelijke kant, want ondanks dat ik de hele wereld wel wil vertellen over deze geweldige ervaring...ik ga nog steeds niet langs de deur en ga ook niet investeren in folders die ik weg geef om er niets voor terug te krijgen...
dat moet anders kunnen
dus weer op internet zoeken hoe dat anders kan..óf dat anders kan
en ja hoor...een artikel dat mij precies past
netwerkmarketing op het net....thuis dus....waarvoor ze 'thuiswerk' voor hebben uitgevonden
en niet je familie lastig vallen,
of je vrienden
of al je geld aan het bedrijf schenken in ruil voor informatiefolders

wat je wél nodig hebt....veel inzet!!! interesse voor je product,
internet, willen schrijven en een goede telefoon

kijk, dit klinkt mij véél beter in mijn oren en zo wil ik wel zaken gaan doen.
via het artikel ben ik een cursus begonnen en het wordt me langzaamaan duidelijk
en ik vind het leuk!! dat is toch het belangrijkste
wanneer ik wegens mijn lichamelijke beperkingen niets kan doen...doe ik niets
wanneer ik geen zin of tijd heb...doe ik niets
wanneer ik een boodschap moet doen of met de honden moet wandelen....het kan gewoon allemaal doorgaan
ik heb een vrij leven en wanneer deze cursus is afgerond een mogelijkheid op een goed inkomen...zonder dat ik mij overal voor hoef te verantwoorden....
wát wil een mens nog meer

http://www.forumplein.nl/

dus over netmarketing??? ja...gewoon doen!!!!!!!
tot gauw
petra,
maak het onmogelijke mogelijk

Geen opmerkingen: